19 December 2011

K.E.S.U.N.Y.I.A.N

cokelatyuz10:47 AM
Assalammualaikum..




 Kenapa ek entry yuz kesunyian???
kalau korang nak tahu weekend ni yuz bosan sangat2...
mana taknya en.ulan kena keja so yuz lepak rumah je la....
Tambah kebosanan lagi bila semua isi rumah tak ada...huaaawww...
Aktiviti  yuz cuma tido, bangun, makan nak tengok tv...
bosan..bosan...bosan...

Kenapa tak keluar dengan kawan2 yuz oiii????
K.A.W.A.N???
ada bukan tak ada tapi biasa la hari2 minggu kan sapa la yang nak keluar dengan yuz...
mungkin banyak lagi benda yang berfaedah 
dieorang boleh buat selain keluar dengan yuz...heheehe...
(ayat tak boleh nak blah)..
Tah la kenapa yuz rasa sunyi sangat sekarang...
tambah lagi la kesunyian yuz bila kawan yuz (anis syuhada
akan menamatkan zaman bujang dia tak lama lagi...
Sedih???
tentu la sedih...hmmm..nak buat macam mana jodoh dia dah sampai...

Ok balik pada tajuk entry yuz harini plak...
K.E.S.U.N.Y.I.A.N...kenapa ek???
tak tahu la kenapa yuz rasa buat masa sekarang yuz perlukan seseorang 
untuk yuz luahkan semua yang terbuku kart hati yuz ni...(sedih tau)..
bila mengadu dengan en.ulan mesti dia cakap 
"jangan manja sangat..solat jangan tinggal cz tu la ubat yang paling baik"
...teeettt....sy dah terkena..heheehe...
kepada my luv family n en.ulan thnkz sangat2 banyak spport yuz...(,") 
pape pun thankz kepada semua yang memahami yuz 
 sory sangat2 kepada sape2 yang terasa dengan yuz..^_^



p/s : merepek adalah hobi saya....wink..(<")

Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

No comments: