05 December 2011

aku+ulan=bahagia

cokelatyuz11:23 AM
Assalammualaikum..


Hye all my friend...^_^
Arini yuz nak kongsi dengan korang semua mengenai kebahagiaan
yang yuz baru nak rasa walaupun sblum ni dah rasa..heheehe..("__") ...
weh2...yuz dengan encik ulan yuz dah baik....


Last week yuz dengan encik ulan yuz keluar pergi berdating wei..hehehe...
dah lama yuz tak rasa bahagia macam ni...
alhmdllah semuanya kembali macam 4tahun lepas...
hope keadaan macam ni akan kekal sampai kami ke jinjang pelamin...amin...


Ok2...yuz tak nak melalut terlalu banyak
 sebab perasaan seronok yang tak terhingga dalam diri belum habis...(poyo kan...hahaaha..)...
yuz harap u all pun doakan la kebahagiaan ktorang k...^___^




 









  All that we are is the result of what we have thought .... 
If a man speaks or acts with an evil thought, pain follows him.... 
If a man speaks or acts with a pure thought, happiness follows him, like a shadow that never leaves him.

Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

No comments: