04 October 2013

Setelah Sekian Lama ^^_)

cokelatyuz1:36 PM
Assalammualaikum..

Assalammualaikan / Selamat Petang


Kembali setelah sekian lama tidak meng-update... 
Nak kata kawin tak juga...nak kata bz macam PM tak juga... Ni semua sebab diri sendiri la... MALAS... :)

Kejap je pejam celik pejam celik udah mau habis tahun 2013 ni....
Sungguh cepat masa yang berlalu sekarang...rindu plak time kecik2 main masak-masak... ^^_)

Tapi kan ini lah lumrah kehidupan..
 Dimana hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap dalam kenangan betul tak... :"(

Sepanjang taun yang dilalui ni....
 Banyak benda yang serba sedikit memantangkan diri ni..
Yang paling penting jangan meng-hukum manusia semudah memakan gula-gula...

Kita kena sematkan dalam diri tidak ada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau..
Dan tidak ada insan yang berdosa yang tidak mempunyai masa depan... -__-
So tidak salah memaafkan bagi yang perlu... =P 

Apa-apa pun..............

 "Hidup umpama aiskrim.. Nikmatilah sebelum ia cair"






Macam ada seorang HAMBA ALLAH ni bagitahu....

"Senyumlah dengan ikhlas seolah-olah MALAIKAT datang nak tengok kita senyum... 
Nice.. ^V^





Saya tak KAYA...
sebab tu....
ALLAH bagi saya sebuah SENYUMAN supaya saya boleh SEDEKAH.....

Baikkan ALLAH...
Sentiasa bagi kita peluang untuk buat AMAL dan PAHALA!!! (>_<)






Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"