23 November 2011

wa kena beb...~~~

cokelatyuz6:15 PM
Assalammualaikum..


        Salam all friend..(*_*)..
aku rasa semua dah sedia maklum pasal MSIA mnang kan...hahaha...
korang tahu yuz tengok kart mana??kg.baru je pun...
gila ramai tak payah cakap la peminat2 n penyokong2 MSIA..
best gila2 weiiii..
didalam keriuhan pasal kemenangan MSIA terjadi plak satu perkara yang tak dingini...
korang nak tahu sebab apa???
macam ni...alkisah....teeeet..ni cerita bukan cobaan taw betul-betul punya..
apa lagi kalau bukan dari MUKA BUKU..
betul la banyak yang yuz dengar semua tak boleh pakai..hahaha..
(apa ko merepek ni woiii)..
weii korang tahu yuz kena serang beb......
sekali lagi yuz ulang kena SERANG!!!!!
ada la sorang minah ni tiba-tiba boleh serang yuz
adakah patut???hahaahaha...
(macam nak sangat je bf dia 2..ikikkiki)
dalam tak sedar bf dia yg tak mgaku pompuan tu gf dia..
nasib oh nasib
(malulah si pompuan ni pun)

LELAKI..LELAKI..LELAKI..

Korang jangan pikir bila pompuan lemah korang boleh suka2 hati nak mempergunakan la wei...
sedar sikit korang datang pun dari pompuan gak...
kalau takde pompuan ko tak lahir la..~~...
pleaselah, kalau kahwin pun, 
IBU kau tetap ranking nombor SATU la beb.. (pe kena mengena gan ibu)kikiki
lepas ALLAH dan RASUL? betul???
Bukan nak kata la kan betul ke lelaki suka lari dari kesalahan???
Nak cari yang sempurna?
 Okay, jangan jadi manusia hipokrit!!!
Letak cermin depan diri tu..
Ko pun tak sempurna mana,
 dan tiada manusia yang sempurna melainkan diriNYA, ALLAH S.W.T!!!(betul2)..
Aku respect ko, 
kalau betul ko terima dia seadanya. 
Ko lihat dia dengan mata hati, bukan dengan nafsu, atau mata kasar...
(relex yuz..belajar dari kesilapan..^__^)

Insyallah senyum boleh menangani masalah...amin..~~
bye...(^___^)










Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

2 comments:

matamulut said...

1 pon aq xphm.. hg cerita pasal sapa?

cokelatyuz said...

psal kes aku la xkan psal kes ang plak...aku mls nk straight 2 the point satg da owg trasa plak..hahaha