24 November 2011

CUTI...CUTI...CUTI...

cokelatyuz4:25 PM
Assalammualaikum..

 Hye harini tiba-tiba terasa nak update entry pasal cuti plak..heehe..
paham-paham je la esok dah jumaat kan...
so sabtu n ahad dah cuti!! yahoo...
yang specialnya minggu ni yuz dapat cuti hari isnin cz ahad kan awal muharram so replacement ke ari isnin...

seronok sangat walaupun cuti 3 hari je~~~



Bila cuti je yuz pun apa lagi dalam kepala otak ni dah merencanakan berbagai aktiviti.
(terkeluar ayat skema..^_^)...
Ok2..aktiviti yuz minggu ni nak balik kampung..hehehe..
dah lama rasanya yuz tak balik kampung jumpa parent n adik-adik yuz...[^_____^]...
rindu oooo dengan diaorang...
walaupun selalu call n mesej tapi tak sama macam jumpa...[^___^"]..



Insyallah cuti yang ada walaupun seketika ni akan yuz gunakan sebaik mungkin..
(bukan senang nak balik kampung kot)...hehehe...
selain tu boleh gak yuz rehatkan badan dan juga minda yang da serabut dek hujung bulan ni...


semoga cuti yuz this week setenang air laut ni....[8_8]



Thank you for reading this entry =p



Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

No comments: