06 January 2012

eee....bengangnya..!!!

cokelatyuz3:05 PM
Assalammualaikum..


Hye salam jumaat semua...
kejap je kan dah hari jumaat...
minggu ni yuz balik kampung....
sapa nak ikut jom3....(^_^)...
Dah la malas nak merepek banyak2 jom kita sama kita baca apa yang bengang...huhuhuhu..!!!!

Tersebutlah kisah 
3 orang sahabat baik iaitu
 BODOH, MASALAH dan SOPAN-SANTUN. 

 Mereka selalu bersama apabila hendak kemana-mana. 
Pada suatu hari,
 MASALAH baru berkenalan dengan seorang gadis
 lalu mengikut gadis itu pergi entah kemana tanpa pengetahuan dua orabg rakannya. 
Setelah dua hari berlalu,
 BODOH dan SOPAN-SANTUN menyedari akan kehilangan MASALAH
 lalu membuat laporan polis.
 SOPAN-SANTUN tidak mahu masuk dan menunggu di luar sahaja. 
Jadi, BODOH seorang sahaja lah yang masuk membuat laporan.
 (Semasa di dalam balai polis...) 

BODOH : Selamat pagi, tuan.

POLIS : Selamat pagi. Ada apa yang boleh saya tolong?

BODOH : Saya datang hendak membuat aduan, tuan.

POLIS : Oh...begitu. Siapa nama awak?

BODOH : BODOH, tuan.

POLIS : Apa ??

BODOH : BODOH, tuan.

POLIS : Tolong ulang sekali lagi !! (Dengan nada marah)

BODOH : BODOH, tuan.

POLIS : Apa kena dengan awak ni hah?? Mana perginya sopan-santun awak?

BODOH : Ada di luar, tuan.

POLIS : Hish !! budak ni..!! Adakah awak datang sini untuk mencari masalah??

BODOH : Ya, tuan. Bagaimana tuan tahu?

POLIS : Arrrghh !!!!!! (Bengang sambil menarik-narik rambutnya)




p/s : hahaahha...bagus kan nama dieorang???sebagai pengajaran lain kali explain la betul2 dengan pak polisi tu agar die tak pikir bukan2..(^_^)




 

Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

No comments: