02 April 2011

AGREE???

cokelatyuz4:46 PM
Assalammualaikum..


I don't noticed at all, when i cried, there was you..when i was alone, when i sad , there was you cheering me up... when i down, there was you making me feels better... first time i never had... i found another new friend... she gave me good advices a lot to me... i trust her everything... i learned from her about lives... now , i understand what the meaning of it... thank you for helping me my dear... to appreciate them because they were here, with us..... [T_T]


AKU x suka gaduh2,, 
aku tak suka sound2,,(betul2)
aku tak suka buat2 muka,,(yeke???)
aku tak suka jeling2 pandang sleek,,(betol ke???)
aku tak suka sindir2 orang,,(oit)
aku tak suka orang cakap belakang..(toootttt)
sebab aku tak reti buat semua tu..
hati aku cepat terhiris,, (tak semua benda)
aku mudah rasa bersalah,,
aku sensitif,,
aku cepat tersinggung...
aku cepat kesian kat orang,, (tak semua orang)
aku sukakan keamanan,,, (tapi hidup aku tak penah aman pun)  
nanti aku yang nangis..
hati aku yang terluka... (selalu kot kena..)
hati aku tak tenang,,
aku gelisah... (bila ingat seseorang la)hahahaha..
jadi jangan ajak aku buat semua tu..
jangan sibuk pasai aku,,, (sape makan cili rasa la macam mana pedas ok!!!)
jangan kacau hidup aku...
jangan usik aku...
pergi la jauh2..
aku rimas..
sebab aku tak dapat nak balas balik..
aku tak dapat nak lawan..
aku tak dapat buat balik macam tu semua..
aku mintak maaf..
aku yang  STUPID...



Amacam?? Da Bace?? ok x?? Law Ok,Like Kat Bawah Nie!! ^_^"

4 comments:

Eha Solehah said...

oleh kerana sy x secumils cam tweety.... sya nk komen at sini ea.... huhuhuuhu.... awak bersabar ea... setuju ngn awak....

cokelatyuz said...

dah byk sgt sbr la ni smp smua orng pjak kpla...hehehe...thnkz...

Eha Solehah said...

erhm... sya paham aper awak rasa.... paper un hope ur live always hepiey..

Anonymous said...

lebiu dear....=) be happy always tau..namo cedih2 taw =)